Awal Ashaari Melamar Scha Hanya Lakonan Semata-mata?



Awal yang melamar Scha sewaktu siaran langsung Propaganza hanyalah lakonan semata-mata? Tidak, itu tidak benar sama sekali. Sewaktu siaran langsung Propaganza di Astro Ria, Awal Ashaari telah melamar Scha Al-Yahya di hadapan crew produksi dan para penonton Propaganza. Berita baiknya, Scha menerima lamaran tersebut setelah 2 tahun menjalinkan hubungan cinta dengan Awal.

Awal mengambil kesempatan untuk melamar Scha yang menjadi artis jemputan untuk Propaganza minggu ini. Selain menerima sebentuk cincin bertatahkan diamond, Scha juga turut menerima sejambak bunga dan sebuah patung teddy bear besar.

Pasangan Awal dan Scha menitiskan air mata tanda gembira dan terharu atas lamaran tersebut. Bilakah tarikh perkahwinan Awal dan Scha? Tarikh perkahwinan mereka masih menjadi rahsia dan akan diwar-warkan di hadapan media pada 27 Mac 2012 ini.

Bicara 1malaysianews: Semoga mereka selamat diijab-kabulkan sebagai suami isteri yang sah dan disatukan di jenjang pelamin. Apa yang pihak kami harap, semoga ikatan perkahwinan mereka akan berkekalan selama-lamanya. 

HOT POST FORBLOGGER HARINI:



APA KOMEN ANDA?

0 comments:

Scroll to top