norish karman bersalin

Gambar Norish Karman Bersalin Tersebar

Gambar Norish Karman Bersalin Tersebar: Kontroversi yang melanda Norish Karman kini bertambah panas apabila gambar Norish Karman di Hospital tersebar.

Sumber : Portal Rotikaya.com -via Akemi Kun

Sebelum ini timbul gosip yang menuduh Norish Karman telah mengandung  malah dikatakan lama menghilang atas sebab ingin mengelak dari rahsianya terbongkar. Tidak kurang ada juga pihak yang menuduh Norish Karman tinggal di Bali buat seketika sehingga dirinya pulih. Namun, Norish Karman sendiri menafikan perkara tersebut sekeras-kerasnya.

Sumber : Portal Rotikaya.com -via Akemi Kun

Kini gosip tersebut timbul kembali setelah salah sebuah blog hiburan hari ini telah menyebarkan beberapa keping gambar yang kononnya bukti Norish Karman telah melahirkan anak tanpa nikah. Berikut adalah gambar-gambar yang dipetik dari portal hiburan tersebut dan disebarkan oleh pengguna FB atas nama Akemi Kun.

Akemi Kun @ Facebook

Selain itu, laman blog hiburan tersebut juga telah mengongsikan satu screenshot Facebook seseorang yang bernama Akemi Kun menyatakan mahu mendedahkan kisah sebenar Norish Karman. Dimana tulisan Akemi Kun menjelaskan, kononnya nama bayi yang dikaitkan dengan Norish Karman ini ialah Alexander bin Abdullah dan dilahirkan di KPJ Cheras pada 24 September 2011 kira-kira jam 613 petangg.

Sejauh kebenarannya insiden dan dakwaan diatas? Apapun pihak kami tidak ingin mengulas lanjut dan tuhan saja yang maha mengetahui. Jika benar sekalipun, dia tetap mulia sebagai seorang ibu kerena tidak membuang bayi tidak berdosa itu. Itu seandainya benar, manakala jika ianya tidak benar ; diharapkan Aktres yang berasal dari Singapore ini tampil menyangkal dan membidas dakwaan yang telah tersebar di portal hiburan tersebut.

Kami doakan yang terbaik buat semua pihak, Semoga segalanya dalam redha dan  kearah baik hendakNYA. Dalam apa jua keadaan sekalipun kita tidak tahu sejauh mana kebenarannya . Mana yang baik itu dari Allah dan yang khilaf itu dari kita sendiri hambaNYA.

12 thoughts on “Gambar Norish Karman Bersalin Tersebar

  1. Yang betul tu mengumpat dan x betul tu fitnah..kedua dua same je dosanya…jd kedua2 jgn buat…takut nnti diakhirat s dpt bayar hutang..klau norish dah tentu dpt minta ampun dgn Allah yg maha pengampun dan maha penyayang…klau kita selagi x minta ampun dr tuan punya badan cmne…?

  2. terkejut juga dgn cite ni,tp xtaw la btl atau x..tgu jak la tuan punya badan menjawab..tp klu btl pun, hrp norish karman cpt2 bertaubat dn menyesali kesilapan diri..kita xble mengadili manusia, stp manusia 2 ada kesilapn,..sama2 la kita bertaubat..

Leave a Reply