Julia Perez Lukis Tatu Azan Dibelakang Badan

Julia Perez Lukis Tatu Azan Dibelakang Badan : Selepas balik dari Mekah, janji Julia Perez untuk berubah semakin terpesong jauh. Kali ini dia meletakkan tatu kalimah Azan dibelakang badannya.

Julia Perez Lukis Tatu Azan Dibelakang Badan

Kelihatan kalimah Azan Jelas Tertera dibelakang badan Julia

Entah apa yang merasuk didalam fikirannya, artis Indonesia ini dilihat semakin meracau jauh sehingga berani mempermainkan kalimah azan dengan membuat tatu dibadannya.

Dangkal- Julia Perez Lukis Tatu Azan Dibelakang Badan

Julia Perez atau lebih akrab dipanggil Jupe di katakan telah menghadiri satu acara DahSyat di studio RCTI, Kebon Jeruk, Jakarta Barat, pada Isnin (3/9/2012) yang lalu. Disinilah dia dikatakan mendedahkan kalimah Azan ini. Kalimah tersebut adalah kalimah,  حي علي الفلاح “Hayya ‘alal Falaah”.

Selain haram menurut syariat Islam, tatu pada tubuh Julia itu boleh disabit Undang-Undang no 1/PNPS/1965 tentang Penyalahgunaan dan atau Penodaan Agama (Indonesia).

Hiburan @ forblogger

Harian Malaya

Hi Harian Malaya adalah SEO Warrior di forblogger.net news portal. Harian Malaya juga adalah salah seorang Reporter dan Writter daripada yang lainnya. Organisasi kami ditegah menyebelahi mana² organisasi politik dan lainnya, hanya sekadar menyiarkan berita secara neutral dari pelbagai kategori.

3 thoughts on “Julia Perez Lukis Tatu Azan Dibelakang Badan

Leave a Reply