Tizz Akui Terganggu Ekoran Tweet Remy Putus Cinta

 

Tizz Akui Terganggu Ekoran Tweet Remy Putus Cinta : Tizz enggan mengesahkan mahupun menafikan, tetapi mengakui dirinya sedikit terganggu. Itu jawapan yang diberikan oleh aktres Tiz Zaqiah ketika diminta memberikan komen tentang kebenaran dia dan kekasihnya, aktor Remy Ishak kini telah putus hubungan cinta.

Tizz Akui Terganggu Ekoran Tweet Remy Putus Cinta

Perkaka ini berlaku selepas Remy sendiri mengakui telah mengakhiri hubungan cinta itu di akaun Twitter miliknya pada 20 September lalu (kelmarin).

Remy telah menulis di akuan Twitter miliknya:

“The relationship was gone a long time ago, i haven’t been involved with anything and everything.

“The best way to end the relationship is to burn the bridge. Glad i did it. No turning back.”

Tiz yang dihubungi para wartawan semalam menegaskan dia enggan memanjangkan cerita cinta mahupun memberi komen mengenai kehidupan peribadinya.

“Saya tidak mahu komen hal peribadi. Apa yang ditulis Remy di Twitter itu hak dia. Siapa yang baca Twitter dia bacalah, saya tidak mahu komen mengenai tulisannya di Twitter.

“Sebenarnya, saya penat disoal soalan yang sama berulang kali. Jika boleh, saya mahu peminat menumpukan perhatian terhadap kerjaya saya bukannya kisah peribadi,” ujarnya.

Biarpun begitu, Tiz yang kini sibuk berlakon drama bersiri Cinta Jangan Pergi yang turut menampilkan Remy Ishak mengakui;

“Ya, saya mengaku ada terganggu sedikit tetapi saya masih boleh tanganinya dengan baik.

“Drama yang lakonan saya ini (Cinta Jangan Pergi) turut menampilkan Remy tetapi setakat hari ini kami belum ada sebarang babak bersama. Walau apa pun yang terjadi, apabila tiba bab kerja, saya dan Remy akan bersikap profesional,” ujar aktres yang popular dengan filem dan drama Nur Kasih itu.

Tiz dalam pada itu sempat menafikan hubungan cintanya diganggu orang ketiga. “Mengarutlah, tiada orang ketiga (antara kami),” tegas Tiz.

Info Artis @ forblogger.net

 

Leave a Reply