Scha Al Yahya Kecewa Dituduh Mencuri Barangan Bernilai RM2,000



Memang gosip yang menyatakan Scha dan suaminya, Awal terlibat di dalam pencurian barang bernilai RM2,000 amatlah tidak logik sekali. Rasanya Scha dan Awal masing-masing mempunyai wang simpanan yang cukup dan tidak perlu mencuri untuk mendapatkan sesuatu. Memang tak masuk dek akal gosip yang dibuat ini.
scha dan awal mencuri
Entah siapa yang menyebarkan berita Awal dan Scha membawa keluar barangan bernilai RM2,000 ketika menghadiri majlis pembukaan gedung terkemuka itu baru-baru ini. Setakat RM2,000 tue, rasanya Scha dan Awal boleh pejam mata swipe credit card je. Kata Scha kepada Mstar Online.
Saya pening sebenarnya. Ada yang mengatakan saya yang mencuri pakaian jenama itu dan ada yang kata Awal yang melakukan perbuatan itu. Walaupun saya tahu untuk orang mempercayai penjelasan saya sangat sedikit, tetapi saya mahu katakan bahawa saya tidak melakukan perkara terkutuk itu, tidak mungkin. Perkara ini benar-benar membuatkan saya tertekan kerana nama saya sudah tercalar.
Sabar jerlah Scha. Dunia ini macam-macam. Tak mencuri dikatanya mencuri. Yang penting kita memang tak buat benda-benda itu. Lagipun pihak gedung membeli-belah tue pun dah sahkan memang tiada kecurian di malam itu. Jadi tak perlu nak risau. Anda memang bersih dan suci daripada tuduhan tak logik ini.

HOT POST FORBLOGGER HARINI:



APA KOMEN ANDA?

0 comments:

Scroll to top