Pakaian Rabecca Islam Yang Menjadi Perhatian (4 Gambar)


 

Rebecca Islam sekali lagi menjadi tumpuan selepas memuatkan gambar yang agak daring di instagramnya.Nak tau daring ke tak.Jom tgk..






HOT POST FORBLOGGER HARINI:



APA KOMEN ANDA?

9 comments:

dzulhaidi abd razak said...

Klu dah dok luar negara owg mlayu pun ilang tudung n baju kurung nyer jka xda iman or tpengaruh dgn budaya owg putih kikikiki

Anonymous said...

sian tak serupa namanye huhuhu

Anonymous said...

Ku doakan agar dia berubah.. ya Allah selamatkan dia dan kluarganya..

Anonymous said...

nama je rebecca islam. tp berpakaian ta mcm org islam.

Anonymous said...

Malu la wey...klaw islam wat cra islam ar..

Anonymous said...

Laki.die pn xtegah pn...geli.lah tgk

Anonymous said...

Yang Peluk Dia Tu Laki Dia Ke...??? Jatuh Maruah Suami & Isteri Islam Nih.. Dunia Akhir Zaman...

Anonymous said...

Riak muka bile laki peluk mcm terpakse je...jgn kawin sebab harta yer....

Anonymous said...

tukar jelah nama tu. buat malu je.. peribadi 'dia' lansung x ada 'nur islam'..

Scroll to top