Hangat! Gambar Zizan dan Elfira Loy Tidur Bersama Dalam Satu Kapal


 

Siapa yang tidak kenal zizan, kecoh sekarang nie untuk mengetahui siapakah hati yang berjaya menyentuh hati seorang jejaka kurus ini.

Walaupun macam tidak cukup makan namun, ia mempunyai personaliti yang baik dan jarang mengeluarkan gossip yang tidak baik keatas dirinya.

Baru baru ini zizan dikaitkan dengan seorang wanita comel iaitu Elfira Loy. Khabarnya wanita ini adalah kekasih zizan, namun berita ini belum dapat dipastikan oleh tuan punya diri.

Apa apapun penulis hari ini bukan nak korek rahsia siapakah wanita idaman Zizan nie tetapi nak berkongsi satu gambar bahawa mereka ini pernah tidur bersama dalam satu kapal terbang.

Kalau tak percaya cuba tengok gambar dibawah ni.. hihihihi



Ini cuma gambar diaorang tidur dalam flight. Takde isu tidur di katil atau bergambar berahi pun. Maybe both of them terlalu penat. Kebetulan seat berdua sebelah. Tak tersedar punya pasal. Terlelap terlentok bersama lah.

Apa pun mereka berdua nie memang nampak secocok dan sedondon bila tidur bersama, cuba tengok raut wajah mereka berdua, seakan akan sama kan.

Tapi tidur mereka berdua nie comel kan… ke mereka berdua nie dalam lakonan agaknya kot

Sumber


HOT POST FORBLOGGER HARINI:



APA KOMEN ANDA?

0 comments:

Scroll to top