Lisa Gembira Bersama Yusry






Pelakon Lisa Surihani tidak menyangka mampu bekerja secara profesional di bawah arahan suami, Yusry Abdul Halim dalam filem Cicakman 3.

Lisa, 28, berkata, dia tidak membawa segala perasaan negatif balik ke rumah ketika berada di set penggambaran.

“Pada awalnya saya juga tertanya-tanya sama ada boleh atau tidak bekerja dengan dia (Yusry) & saya sendiri tidak sangka saya boleh bekerja secara profesional.

“Ketika penggambaran saya seperti pelakon lain juga, ada kalanya ditegur atau dimarahi, namun saya tidak mengambil hati dengan membawa perkara itu sehingga ke rumah,” katanya ketika ditemui di lokasi penggambaran Cicakman 3 di Kolej Segi Kota Damansara, di sini.



Lisa berkata, sebagai pengarah, Yusry juga bersikap profesional dengan memanggilnya dengan nama watak iaitu Linda ketika memberi arahan di lokasi.

Dalam pada itu, Lisa berkata dia bertuah kerana terlibat dalam filem tersebut.

“Yusry merupakan salah satu pengarah yg berada dalam senarai pengarah yg saya ingin bekerja bersama sejak sebelum kami bercinta lagi.

“Saya sangat berbesar hati kerana berada dalam keluarga Cicakman 3 ini,” ujarnya.




Lisa yg membawakan watak Linda isteri kepada Zizan Razak mengakui selesa & mudah bergandingan dengan pelawak tersebut.Tambahnya, Zizan sentiasa membuatkan keadaan di lokasi ceria & masa berlalu dengan pantas.

“Saya suka keadaan macam ini kerana bila dia sering buat lawak kita akan bekerja dalam keadaan yg gembira & tidak tertekan,” katanya.

HOT POST FORBLOGGER HARINI:



APA KOMEN ANDA?

0 comments:

Scroll to top