Foto Topless: Adi Putra Tampil Beri Penjelasan


Pihak polis sebelum ini telah mengklasifikasikan kes skandal Adi Putra ini sebagai NO FUTHER ACTION pada disember tahun 2013.

Namun, Hj Amiruddin yang telah bercerai dengan Nooraida berkeras mahu membangkitkan semula kes berkenaan dan dibawakan ke mahkamah demi menegakkan keadilan untuk dirinya yang didakwa oleh masyarakat kononnya dia tidak pandai menjaga isteri.

Terbaru, Hj Amiruddin memuatnaik sekeping gambar selfie Adi Putra yang hanya mengenakan tuala di bilik air di laman Instagram miliknya (@amiruddin1111).


“Yes my X salah, tapi the other tak mengaku” comment Hj Amiruddin dalam caption gambar tersebut.

Motif tidak dapat dikenalpasti, barangkali masih berang dengan keadilan yang tidak menyebelahi dirinya.

Menurut sumber, bukti-bukti bergambar seperti itu sepatutnya didedahkan semasa awal kes. Namun Hj Amiruddin dan Nooraida yang ketika itu masih berstatuskan suami isteri hanya mendedahkan salinan rakaman sms di antara Nooraida dan sms yang kononnya dari Adi Putra.


Menurut forumer forum CARI pula, gambar topless Adi Putra ini sudah tersebar dari dulu lagi. Bermakna ia bukanlah gambar terbaru.

Sekali lagi timbul persoalan di sini, apakah motif Hj Amiruddin yang sebenarnya?

Ayuh kita sama-sama nantikan Adi Putra tampil dan berikan penjelasan beliau berkenaan isu ini. Sampai bila nak berlarutan kan?

HOT POST FORBLOGGER HARINI:



APA KOMEN ANDA?

0 comments:

Scroll to top