PANAS “Semakin Nipis Baju, Semakin Tenang Hati Saya”


 

Nampaknya isu mengenai sikap Rihanna masih lagi belum berhenti menyerang selebriti terkenal itu. Yg terbaru, Rihanna dilihat kembali beraksi panas bagi menjayakan sebuah promosi produk terbaru jenama minyak wangi iaitu Nude.

Digital Spy melaporkan, Rihanna dilihat hanya beraksi tanpa baju dengan sekadar menutup bahagian dada menggunakan tangannya sahaja untuk sesi fotografi produk minyak wangi keduanya selepas Reb'I Fleur yg dilancarkan pada tahun lalu.




'Esok saya akan menjalani satu sesi fotografi yang agak besar bagi minyak wangi baru khas untuk para wanita, namanya NUDE!' katanya dalam entri Twitter miliknya sebelum foto-foto tersebut beredar.

Ads by H12 Media Dalam sesi fotografi tersebut, penyanyi berusia 24 tahun itu melakukan empat aksi seksi dengan raut wajah yg menggoda.

Namun, aksi seksi sebegitu bukanlah satu perkara asing buatnya kerana sebelum ini Rihanna pernah membuat pengakuan bahawa beraksi menggoda boleh membuatkan dirinya lebih tenang.

'Semakin nipis dan jarang baju saya, semakin hati saya berasa lebih tenang. Cuma saya perlu menhadapi ketakutan itu untuk menjadi lebih yakin dan berani,' ujarnya.




 

HOT POST FORBLOGGER HARINI:



APA KOMEN ANDA?

0 comments:

Scroll to top